27 Nov 2012

Standfords University - Cryptography Part 1!

Kære Læsere!

Der er nu gået noget tid, siden jeg sidst har blogget.
Da jeg har været under press vedrørende min eksamen!

Undervejs er der sket følgende:

[+] Eksamens forberedelse på 1. Semster - Datamatiker Uddannelsen.
[+] Standfords University - Cryptography

Kurus Startet:

✔ Standfords University - Cryptography

Opnået følgende:

-  Programmerings opgave løst
-  Problem set 1 næsten fejlfrit!

Der vil dog gå noget tid før jeg kommer til at blogge igen,
da jeg har en deadline for eksamen sammen med min gruppe som er D. 7

Efterfølgende mit eksamensprojekt, bliver der igen blogget med updateringer fra Standfords University, da jeg har flere opgaver at løse, før jeg starter på 2. Semester på Datamatiker uddannelsen.

Når det er sagt, bliver vi på 2. Semester introduceret til noget som bliver kaldt for "CAos"
som jeg ser rigtig meget frem til at gå i møde! :).

Credits

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~

Takket være min reference: Martin Dipo Zimmermann
fik jeg startet lige i tide på dette gratis kursus hos Standford University.
Jeg vil derfor takke dig Martin for hvis du skulle læse dette! ;-).,



2 comments:

  1. Hey NP Max. Venter spændt på, at høre din reaktion på "secrets and lies"..? Men er sikker oå, at du skal nok nå dine mål, hvis du forsætter med dit nuværende drive!

    ReplyDelete
  2. @ Prohest

    Tak for din feedback!
    Jeg har dog ikke modtaget bogen endnu, da Amazon er lidt langsomme med leveringen. Men jeg håber på at den snart kommer hjem, så jeg har lidt at læse i :).

    Tak for din støtte! - Jeg gør alt for at opnå mine mål. Smiler

    - Max

    ReplyDelete